Keskustelut

Vetouistelu - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi aina kalastuskeskustelu ...
Kirjoittaja : abo Päivämäärä : 13/3/2003 20:56:52 Lukukerrat : 1816
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.vetouistelu.com/aarrearkku/

Ole hyvä vaan Jussi_vaan.

>>"Yli kolmenkymmenen erillisen vesialueen yhdistäminen yhden luvan piiriin ei ole siis mielestäsi kalastusmahdollisuuksien parantamista? Taimenpuron pelastaminen tuhoamiselta ei myöskään ole mielestäsi kalastusmahdollisuuksien pelastamista? Uhanalaisen kalalajin elvyttäminen ei ole mielestäsi kalastusmahdollisuuksien laajentamista? Vetouistelurajoitusten vähentäminen ei ole mielestäsi kalastajien edun ajamista?"

Jos nuo ovat konkreettisia aikaansaannoksiasi, niin hyvä niin. Pysy sitten jatkossakin konkreettisesti aiklaansaamassa jotakin, äläkä tee sitä alueilla joilla mä fiskaan. Tulkitse se sitten ihan miten haluat.

>>"Mistä kaltaisiasi löytyy? Muutaman kaltaisesi takia olemme kärsineet karvaan tappion vesistörakentamiskysymyksissä, kun ette osaa olla hiljaa silloin, kun kalastajien pitäisi antaa yhtenäinen kanta harrastusmahdollisuuksien puolustamiseksi."

- Tekisipä mieleni sanoa, että ei mistään, eli että olen varsin ainutkertainen tapaus. Kenenkään "kaltaiseni" takia ei mitään vesistörakentamisia olla hävitty, pysy spede edes hieman lestissäsi. Jos olen jättänyt nuo muut keskustelut täysin oman onnensa nojaan ja tähän osallistunut kertoen, että Sinä JOS J.O.SKOGBERG olet mielestäni(ja varsin muunkin mielestä) totaali-idiootti ja täysin kykenemätön edes tajuamaan kuinka tyhmä pystytkään olemaan. Ja riidat johtuvat käytöksestäsi ja valitsemistasi foorumeista hyvin pitkälti. Jos tällä, että kerron Sinun JOS J.O.SKOGBERG olevan mielestäni totaalidorka, aikaansaan tappioita vesistörakentamista vastaan, niin sitten lienen syyllinen.

>>"Erittäin suuri KIITOS tästä riidan haastamisesta, peiliin voi katsoa itse kukin.
jaksan Teistä huolimatta puolustaa luonnon ja tätä kautta kalastajien etua."

- Oleppa hyvä vaan. Jos kanssasi ei ole samaa mieltä ja varsinkin jos pitää Sinua JOS J.O.SKOGBERG ääliönä haastaa toki riitaa. Ja jatka vaan puolustustasi, mutta pyydän tee se jossain muualla. Älä koe puolustavasi mitään nettihäiriköidessäsi.


/abo

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi aina... josko - 12/3/2003 14:35:28, ikä 8507pv, luettu 3621
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 20:42:28, ikä 8507pv, luettu 2442
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 21:36:04, ikä 8507pv, luettu 2123
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 21:51:01, ikä 8507pv, luettu 2071
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 23:13:41, ikä 8507pv, luettu 2046
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 1:14:57, ikä 8506pv, luettu 2164
 [Vt] Miksi... tkorkka  - 13/3/2003 6:37:56, ikä 8506pv, luettu 2095
 [Vt] Miksi... kiiski vastaranta - 13/3/2003 7:02:52, ikä 8506pv, luettu 1993
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:46:05, ikä 8506pv, luettu 1965
 [Vt] Miksi... Hanski - 13/3/2003 11:59:48, ikä 8506pv, luettu 1899
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:01:34, ikä 8506pv, luettu 1911
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 12:08:44, ikä 8506pv, luettu 1883
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 12:19:55, ikä 8506pv, luettu 1882
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:22:55, ikä 8506pv, luettu 1888
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 20:56:52, ikä 8506pv, luettu 1816
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:01:05, ikä 8506pv, luettu 1784
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:04:25, ikä 8506pv, luettu 1791
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:02:43, ikä 8506pv, luettu 1803
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 22:27:45, ikä 8506pv, luettu 2134
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:56:15, ikä 8506pv, luettu 1839
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 23:13:15, ikä 8506pv, luettu 1880
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:25:21, ikä 8506pv, luettu 1821
 [Vt] Miksi... karttuiivari  - 12/3/2003 22:03:24, ikä 8507pv, luettu 1994
 [Vt] Miksi... tetu - 13/3/2003 8:48:13, ikä 8506pv, luettu 2136
 [Vt] Miksi... kotkis - 13/3/2003 11:03:03, ikä 8506pv, luettu 1961
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:40:28, ikä 8506pv, luettu 1929
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:52:48, ikä 8506pv, luettu 1816
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:04:36, ikä 8506pv, luettu 2053
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 16:51:02, ikä 8505pv, luettu 1766
 [Vt] Miksi... josko - 14/3/2003 16:55:23, ikä 8505pv, luettu 1931
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 17:08:46, ikä 8505pv, luettu 1846
 Off topic,... josko - 14/3/2003 20:12:12, ikä 8505pv, luettu 2240
 [Vt] Off t... JukkaV  - 14/3/2003 20:16:57, ikä 8505pv, luettu 1798
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:22:55, ikä 8505pv, luettu 1781
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:23:12, ikä 8505pv, luettu 1967
 [Vt] Off t... Pilikki - 14/3/2003 20:24:40, ikä 8505pv, luettu 1727
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:23:33, ikä 5543pv, luettu 2579
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:27:44, ikä 5543pv, luettu 2532
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 13:57:04, ikä 5543pv, luettu 2543
 [Vt] Off t... Vee-Pee  - 23/4/2011 14:58:50, ikä 5543pv, luettu 2465
 [Vt] Off t... nicke  - 23/4/2011 15:32:53, ikä 5543pv, luettu 2794
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 18:42:01, ikä 5543pv, luettu 2374
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 19:40:38, ikä 5543pv, luettu 2355

  025971827