Keskustelut

Vetouistelu - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi aina kalastuskeskustelu ...
Kirjoittaja : abo Päivämäärä : 13/3/2003 20:56:52 Lukukerrat : 1817
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.vetouistelu.com/aarrearkku/

Ole hyvä vaan Jussi_vaan.

>>"Yli kolmenkymmenen erillisen vesialueen yhdistäminen yhden luvan piiriin ei ole siis mielestäsi kalastusmahdollisuuksien parantamista? Taimenpuron pelastaminen tuhoamiselta ei myöskään ole mielestäsi kalastusmahdollisuuksien pelastamista? Uhanalaisen kalalajin elvyttäminen ei ole mielestäsi kalastusmahdollisuuksien laajentamista? Vetouistelurajoitusten vähentäminen ei ole mielestäsi kalastajien edun ajamista?"

Jos nuo ovat konkreettisia aikaansaannoksiasi, niin hyvä niin. Pysy sitten jatkossakin konkreettisesti aiklaansaamassa jotakin, äläkä tee sitä alueilla joilla mä fiskaan. Tulkitse se sitten ihan miten haluat.

>>"Mistä kaltaisiasi löytyy? Muutaman kaltaisesi takia olemme kärsineet karvaan tappion vesistörakentamiskysymyksissä, kun ette osaa olla hiljaa silloin, kun kalastajien pitäisi antaa yhtenäinen kanta harrastusmahdollisuuksien puolustamiseksi."

- Tekisipä mieleni sanoa, että ei mistään, eli että olen varsin ainutkertainen tapaus. Kenenkään "kaltaiseni" takia ei mitään vesistörakentamisia olla hävitty, pysy spede edes hieman lestissäsi. Jos olen jättänyt nuo muut keskustelut täysin oman onnensa nojaan ja tähän osallistunut kertoen, että Sinä JOS J.O.SKOGBERG olet mielestäni(ja varsin muunkin mielestä) totaali-idiootti ja täysin kykenemätön edes tajuamaan kuinka tyhmä pystytkään olemaan. Ja riidat johtuvat käytöksestäsi ja valitsemistasi foorumeista hyvin pitkälti. Jos tällä, että kerron Sinun JOS J.O.SKOGBERG olevan mielestäni totaalidorka, aikaansaan tappioita vesistörakentamista vastaan, niin sitten lienen syyllinen.

>>"Erittäin suuri KIITOS tästä riidan haastamisesta, peiliin voi katsoa itse kukin.
jaksan Teistä huolimatta puolustaa luonnon ja tätä kautta kalastajien etua."

- Oleppa hyvä vaan. Jos kanssasi ei ole samaa mieltä ja varsinkin jos pitää Sinua JOS J.O.SKOGBERG ääliönä haastaa toki riitaa. Ja jatka vaan puolustustasi, mutta pyydän tee se jossain muualla. Älä koe puolustavasi mitään nettihäiriköidessäsi.


/abo

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi aina... josko - 12/3/2003 14:35:28, ikä 8507pv, luettu 3621
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 20:42:28, ikä 8507pv, luettu 2443
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 21:36:04, ikä 8507pv, luettu 2124
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 21:51:01, ikä 8507pv, luettu 2072
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 23:13:41, ikä 8507pv, luettu 2046
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 1:14:57, ikä 8506pv, luettu 2165
 [Vt] Miksi... tkorkka  - 13/3/2003 6:37:56, ikä 8506pv, luettu 2095
 [Vt] Miksi... kiiski vastaranta - 13/3/2003 7:02:52, ikä 8506pv, luettu 1994
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:46:05, ikä 8506pv, luettu 1966
 [Vt] Miksi... Hanski - 13/3/2003 11:59:48, ikä 8506pv, luettu 1900
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:01:34, ikä 8506pv, luettu 1911
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 12:08:44, ikä 8506pv, luettu 1884
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 12:19:55, ikä 8506pv, luettu 1883
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:22:55, ikä 8506pv, luettu 1888
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 20:56:52, ikä 8506pv, luettu 1817
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:01:05, ikä 8506pv, luettu 1784
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:04:25, ikä 8506pv, luettu 1792
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:02:43, ikä 8506pv, luettu 1804
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 22:27:45, ikä 8506pv, luettu 2135
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:56:15, ikä 8506pv, luettu 1840
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 23:13:15, ikä 8506pv, luettu 1881
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:25:21, ikä 8506pv, luettu 1821
 [Vt] Miksi... karttuiivari  - 12/3/2003 22:03:24, ikä 8507pv, luettu 1995
 [Vt] Miksi... tetu - 13/3/2003 8:48:13, ikä 8506pv, luettu 2137
 [Vt] Miksi... kotkis - 13/3/2003 11:03:03, ikä 8506pv, luettu 1962
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:40:28, ikä 8506pv, luettu 1930
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:52:48, ikä 8506pv, luettu 1817
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:04:36, ikä 8506pv, luettu 2054
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 16:51:02, ikä 8505pv, luettu 1767
 [Vt] Miksi... josko - 14/3/2003 16:55:23, ikä 8505pv, luettu 1932
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 17:08:46, ikä 8505pv, luettu 1847
 Off topic,... josko - 14/3/2003 20:12:12, ikä 8505pv, luettu 2241
 [Vt] Off t... JukkaV  - 14/3/2003 20:16:57, ikä 8505pv, luettu 1799
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:22:55, ikä 8505pv, luettu 1781
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:23:12, ikä 8505pv, luettu 1968
 [Vt] Off t... Pilikki - 14/3/2003 20:24:40, ikä 8505pv, luettu 1727
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:23:33, ikä 5543pv, luettu 2580
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:27:44, ikä 5543pv, luettu 2533
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 13:57:04, ikä 5543pv, luettu 2544
 [Vt] Off t... Vee-Pee  - 23/4/2011 14:58:50, ikä 5543pv, luettu 2465
 [Vt] Off t... nicke  - 23/4/2011 15:32:53, ikä 5543pv, luettu 2795
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 18:42:01, ikä 5543pv, luettu 2375
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 19:40:38, ikä 5543pv, luettu 2356

  025971850