Keskustelut

Vetouistelu - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi aina kalastuskeskustelu ...
Kirjoittaja : abo Päivämäärä : 13/3/2003 22:27:45 Lukukerrat : 2135
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.vetouistelu.com/aarrearkku/

>>"Olet ansainnut hamekankaan juoruämmämäisen toiminnan johdosta."

- Tyhjii lupauksia, en ole edellistäkään hamekangastani vielä nähnyt.

>>"Olen aloittanut tämän ketjun asiallisella kysymyksellä ja SINÄ nimimerkki abo, olet ryhtynyt haukkumaan allekirjoittanutta"

- Ei, vaan vastasin esittämääsi kysymykseen. Sehän ei vaan sinulle lainkaan sopinut. Mielipiteeni vaan siitä, miksi keskustelu johtaa riitelyyn oli eri kuin sinun. Mielestäni pääsyitä on osallistuvat provokaattorit(joihin sinut lasken) ja keskusatelujen kohdentaminen vääriin voorumeihin. Eli pidän sinua syyllisenä keskustelujen riitelyyn päätymisessä ja keskustelujen ja keskustelualueiden pilaamisessa.

Mielestäni tekisit miehen työn kalastusharrastukseen liittyvän kalastusaiheisen nettikeskustelun parantamiselle kun lakkaisit häiriköimästä. Väkivaltaa tässä ei ole ollut apuna lainkaan.

Minä en lue kaikkia viestejä, en kaikista aiheista, en kaikilta lähettäjiltä. Minä en myöskään tule tämän threadin ulkopuolella puuttumaan mellestykseesi, en alennu siihen. Myöskään en ole siihen muilla voorumeilla puuttunut, jollei pari pyyntyä nyysseissä siitä että a olisit hiljaa b et vaihtelis from-kenttää laske puuttumiseksi. Enkä koe sinua millään tavoin minään uhkana millekkään asemalleni tai arvostukselleni. Oman kusipään maineen olet jo hankkinut, et siihen minun kuspäämainetta tarvitse, joten se uhkista.

Mitä taasen tulee nimimerkkiin ja sen julkistukseen, niin jos joku tunnistaa jonkun nimimerkkikäyttäjän ja sen paljastaa, siihen ei lähdesuojat liity mitenkään. Sensijaan jos toimittaja julkistaa nimimerkin tekstiä, ei häntä voida lähdesuojan takia vaatia paljastamaan henkilöä nimimerkin takana. Kustantaja taasen viimeaikaisten oikeuspäätösten perusteella voidaan jopa vaatia paljastamaan lähde. Opettelisit edes alkeet siit mistä vaahtoat.

Sellaisen henkilön kuin Pekka Elo käyttäjätunnuksesta peelo syntyi internetviestinnän historiassa(siis lienee about 10v back)nykyinen muotisana peelo, joka tulkitaan tarkoittavan henkilöä joka on liian tyhmä tajutakseen äärettömän tyhmyytensä. Mielestäni ko tulkinnalla sana peelo kuvaa Jussi:a hyvin.


/Marko Sarrola[aka abo, abboreman, sarla, mlhs]

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi aina... josko - 12/3/2003 14:35:28, ikä 8507pv, luettu 3621
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 20:42:28, ikä 8507pv, luettu 2442
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 21:36:04, ikä 8507pv, luettu 2124
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 21:51:01, ikä 8507pv, luettu 2071
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 23:13:41, ikä 8507pv, luettu 2046
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 1:14:57, ikä 8506pv, luettu 2164
 [Vt] Miksi... tkorkka  - 13/3/2003 6:37:56, ikä 8506pv, luettu 2095
 [Vt] Miksi... kiiski vastaranta - 13/3/2003 7:02:52, ikä 8506pv, luettu 1993
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:46:05, ikä 8506pv, luettu 1966
 [Vt] Miksi... Hanski - 13/3/2003 11:59:48, ikä 8506pv, luettu 1900
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:01:34, ikä 8506pv, luettu 1911
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 12:08:44, ikä 8506pv, luettu 1883
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 12:19:55, ikä 8506pv, luettu 1883
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:22:55, ikä 8506pv, luettu 1888
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 20:56:52, ikä 8506pv, luettu 1816
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:01:05, ikä 8506pv, luettu 1784
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:04:25, ikä 8506pv, luettu 1791
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:02:43, ikä 8506pv, luettu 1804
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 22:27:45, ikä 8506pv, luettu 2135
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:56:15, ikä 8506pv, luettu 1839
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 23:13:15, ikä 8506pv, luettu 1881
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:25:21, ikä 8506pv, luettu 1821
 [Vt] Miksi... karttuiivari  - 12/3/2003 22:03:24, ikä 8507pv, luettu 1995
 [Vt] Miksi... tetu - 13/3/2003 8:48:13, ikä 8506pv, luettu 2137
 [Vt] Miksi... kotkis - 13/3/2003 11:03:03, ikä 8506pv, luettu 1961
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:40:28, ikä 8506pv, luettu 1930
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:52:48, ikä 8506pv, luettu 1816
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:04:36, ikä 8506pv, luettu 2054
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 16:51:02, ikä 8505pv, luettu 1767
 [Vt] Miksi... josko - 14/3/2003 16:55:23, ikä 8505pv, luettu 1932
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 17:08:46, ikä 8505pv, luettu 1847
 Off topic,... josko - 14/3/2003 20:12:12, ikä 8505pv, luettu 2240
 [Vt] Off t... JukkaV  - 14/3/2003 20:16:57, ikä 8505pv, luettu 1798
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:22:55, ikä 8505pv, luettu 1781
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:23:12, ikä 8505pv, luettu 1967
 [Vt] Off t... Pilikki - 14/3/2003 20:24:40, ikä 8505pv, luettu 1727
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:23:33, ikä 5543pv, luettu 2579
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:27:44, ikä 5543pv, luettu 2532
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 13:57:04, ikä 5543pv, luettu 2544
 [Vt] Off t... Vee-Pee  - 23/4/2011 14:58:50, ikä 5543pv, luettu 2465
 [Vt] Off t... nicke  - 23/4/2011 15:32:53, ikä 5543pv, luettu 2794
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 18:42:01, ikä 5543pv, luettu 2375
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 19:40:38, ikä 5543pv, luettu 2355

  025971848