Keskustelut

Vetouistelu - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi aina kalastuskeskustelu ...
Kirjoittaja : josko Päivämäärä : 13/3/2003 22:56:15 Lukukerrat : 1840
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Kun puhutaan yleisestä kalastukseen liittyvästä riitelystä, joka on kestänyt pitempään, kuin meistä kumpikaan on elänyt, niin on aika hurjaa väittää minua tämän riitelyn aiheuttajaksi.
Lainaan viittaamani tekstin osan tähän, ettei meitä huvittuneena seuraavien lukijoiden tarvitse sitä erikseen etsiä:

""Yksi vastaus kysymykseen on jussi_vaan, joka provosoi, jankuttaa, tekee ajoittain täysin perättömiä vaittämiä, tulkitsee kaikkea miten lystää ja ei kuuntele pätkääkään edes perusteltua järkipuhetta, osallistuu kyseisiin keskusteluihin saaden porukat provosoitumaan.""

Tämä väite nostaa minut turhan suurelle korokkeelle, enkä ole ansainnut kyseistä kunniaa.

Lähdettä ei ole Suomessa kertaakaan paljastettu oikeuden päätöksellä, viittaamasi tapauskin on mennyt ylempiin oikeusasteisiin käsiteltäväksi, ja Sonerapaljastusten lähdesuoja on edelleen rikkomaton. Mikäli ulkopuolinen niminmerkkikirjoittaja paljastaa mediassa jonkun nimimerkin, median vastaava toimittaja on vastuussa tästä, ihan vain tiedoksi.

Jos vain suinkin voit olla vastaamatta kirjoituksiini, niin ole hyvä, älä vastaa, ainakaan vetämällä asiattomia, ketjuun kuulumattomia asioita mukaan keskusteluun. Kiitos etukäteen. Hamekangas odottakoon vielä lähettämistään, toistaiseksi.

En tule astumaan varpaillesi, kalastuksesta ja sen eri variaatioista mahtuu Suomeenkin monta muuta toimijaa meidän kummankin lisäksi, mustasukkaisuus näistä osoittaa vain olematonta itsetuntoa.
Tee jatkossakin hyviä tai vähemmän hyviä vinkkejä nettiin, niitä aina tarvitaan.
Ole suvaitsevainen muiden mielipiteille, anna niiden kukkia, moiti niitä ja perustele eriävä mielipiteesi, mutta älä sensuroi.

Ps. Miksi ihmeessä olet noin useasti vaihtanut nimimerkkiäsi???

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi aina... josko - 12/3/2003 14:35:28, ikä 8507pv, luettu 3621
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 20:42:28, ikä 8507pv, luettu 2442
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 21:36:04, ikä 8507pv, luettu 2124
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 21:51:01, ikä 8507pv, luettu 2071
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 23:13:41, ikä 8507pv, luettu 2046
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 1:14:57, ikä 8506pv, luettu 2165
 [Vt] Miksi... tkorkka  - 13/3/2003 6:37:56, ikä 8506pv, luettu 2095
 [Vt] Miksi... kiiski vastaranta - 13/3/2003 7:02:52, ikä 8506pv, luettu 1993
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:46:05, ikä 8506pv, luettu 1966
 [Vt] Miksi... Hanski - 13/3/2003 11:59:48, ikä 8506pv, luettu 1900
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:01:34, ikä 8506pv, luettu 1911
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 12:08:44, ikä 8506pv, luettu 1884
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 12:19:55, ikä 8506pv, luettu 1883
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:22:55, ikä 8506pv, luettu 1888
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 20:56:52, ikä 8506pv, luettu 1816
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:01:05, ikä 8506pv, luettu 1784
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:04:25, ikä 8506pv, luettu 1792
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:02:43, ikä 8506pv, luettu 1804
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 22:27:45, ikä 8506pv, luettu 2135
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:56:15, ikä 8506pv, luettu 1840
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 23:13:15, ikä 8506pv, luettu 1881
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:25:21, ikä 8506pv, luettu 1821
 [Vt] Miksi... karttuiivari  - 12/3/2003 22:03:24, ikä 8507pv, luettu 1995
 [Vt] Miksi... tetu - 13/3/2003 8:48:13, ikä 8506pv, luettu 2137
 [Vt] Miksi... kotkis - 13/3/2003 11:03:03, ikä 8506pv, luettu 1961
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:40:28, ikä 8506pv, luettu 1930
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:52:48, ikä 8506pv, luettu 1816
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:04:36, ikä 8506pv, luettu 2054
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 16:51:02, ikä 8505pv, luettu 1767
 [Vt] Miksi... josko - 14/3/2003 16:55:23, ikä 8505pv, luettu 1932
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 17:08:46, ikä 8505pv, luettu 1847
 Off topic,... josko - 14/3/2003 20:12:12, ikä 8505pv, luettu 2240
 [Vt] Off t... JukkaV  - 14/3/2003 20:16:57, ikä 8505pv, luettu 1799
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:22:55, ikä 8505pv, luettu 1781
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:23:12, ikä 8505pv, luettu 1967
 [Vt] Off t... Pilikki - 14/3/2003 20:24:40, ikä 8505pv, luettu 1727
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:23:33, ikä 5543pv, luettu 2580
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:27:44, ikä 5543pv, luettu 2533
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 13:57:04, ikä 5543pv, luettu 2544
 [Vt] Off t... Vee-Pee  - 23/4/2011 14:58:50, ikä 5543pv, luettu 2465
 [Vt] Off t... nicke  - 23/4/2011 15:32:53, ikä 5543pv, luettu 2794
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 18:42:01, ikä 5543pv, luettu 2375
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 19:40:38, ikä 5543pv, luettu 2355

  025971848