Keskustelut

Vetouistelu - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi aina kalastuskeskustelu ...
Kirjoittaja : josko Päivämäärä : 13/3/2003 22:56:15 Lukukerrat : 1839
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Kun puhutaan yleisestä kalastukseen liittyvästä riitelystä, joka on kestänyt pitempään, kuin meistä kumpikaan on elänyt, niin on aika hurjaa väittää minua tämän riitelyn aiheuttajaksi.
Lainaan viittaamani tekstin osan tähän, ettei meitä huvittuneena seuraavien lukijoiden tarvitse sitä erikseen etsiä:

""Yksi vastaus kysymykseen on jussi_vaan, joka provosoi, jankuttaa, tekee ajoittain täysin perättömiä vaittämiä, tulkitsee kaikkea miten lystää ja ei kuuntele pätkääkään edes perusteltua järkipuhetta, osallistuu kyseisiin keskusteluihin saaden porukat provosoitumaan.""

Tämä väite nostaa minut turhan suurelle korokkeelle, enkä ole ansainnut kyseistä kunniaa.

Lähdettä ei ole Suomessa kertaakaan paljastettu oikeuden päätöksellä, viittaamasi tapauskin on mennyt ylempiin oikeusasteisiin käsiteltäväksi, ja Sonerapaljastusten lähdesuoja on edelleen rikkomaton. Mikäli ulkopuolinen niminmerkkikirjoittaja paljastaa mediassa jonkun nimimerkin, median vastaava toimittaja on vastuussa tästä, ihan vain tiedoksi.

Jos vain suinkin voit olla vastaamatta kirjoituksiini, niin ole hyvä, älä vastaa, ainakaan vetämällä asiattomia, ketjuun kuulumattomia asioita mukaan keskusteluun. Kiitos etukäteen. Hamekangas odottakoon vielä lähettämistään, toistaiseksi.

En tule astumaan varpaillesi, kalastuksesta ja sen eri variaatioista mahtuu Suomeenkin monta muuta toimijaa meidän kummankin lisäksi, mustasukkaisuus näistä osoittaa vain olematonta itsetuntoa.
Tee jatkossakin hyviä tai vähemmän hyviä vinkkejä nettiin, niitä aina tarvitaan.
Ole suvaitsevainen muiden mielipiteille, anna niiden kukkia, moiti niitä ja perustele eriävä mielipiteesi, mutta älä sensuroi.

Ps. Miksi ihmeessä olet noin useasti vaihtanut nimimerkkiäsi???

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi aina... josko - 12/3/2003 14:35:28, ikä 8507pv, luettu 3621
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 20:42:28, ikä 8507pv, luettu 2441
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 21:36:04, ikä 8507pv, luettu 2123
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 21:51:01, ikä 8507pv, luettu 2070
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 23:13:41, ikä 8507pv, luettu 2046
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 1:14:57, ikä 8506pv, luettu 2164
 [Vt] Miksi... tkorkka  - 13/3/2003 6:37:56, ikä 8506pv, luettu 2094
 [Vt] Miksi... kiiski vastaranta - 13/3/2003 7:02:52, ikä 8506pv, luettu 1992
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:46:05, ikä 8506pv, luettu 1965
 [Vt] Miksi... Hanski - 13/3/2003 11:59:48, ikä 8506pv, luettu 1899
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:01:34, ikä 8506pv, luettu 1910
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 12:08:44, ikä 8506pv, luettu 1883
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 12:19:55, ikä 8506pv, luettu 1882
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:22:55, ikä 8506pv, luettu 1887
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 20:56:52, ikä 8506pv, luettu 1815
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:01:05, ikä 8506pv, luettu 1784
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:04:25, ikä 8506pv, luettu 1791
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:02:43, ikä 8506pv, luettu 1803
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 22:27:45, ikä 8506pv, luettu 2134
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:56:15, ikä 8506pv, luettu 1839
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 23:13:15, ikä 8506pv, luettu 1880
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:25:21, ikä 8506pv, luettu 1821
 [Vt] Miksi... karttuiivari  - 12/3/2003 22:03:24, ikä 8507pv, luettu 1994
 [Vt] Miksi... tetu - 13/3/2003 8:48:13, ikä 8506pv, luettu 2136
 [Vt] Miksi... kotkis - 13/3/2003 11:03:03, ikä 8506pv, luettu 1961
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:40:28, ikä 8506pv, luettu 1929
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:52:48, ikä 8506pv, luettu 1815
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:04:36, ikä 8506pv, luettu 2053
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 16:51:02, ikä 8505pv, luettu 1766
 [Vt] Miksi... josko - 14/3/2003 16:55:23, ikä 8505pv, luettu 1931
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 17:08:46, ikä 8505pv, luettu 1846
 Off topic,... josko - 14/3/2003 20:12:12, ikä 8505pv, luettu 2239
 [Vt] Off t... JukkaV  - 14/3/2003 20:16:57, ikä 8505pv, luettu 1798
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:22:55, ikä 8505pv, luettu 1781
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:23:12, ikä 8505pv, luettu 1966
 [Vt] Off t... Pilikki - 14/3/2003 20:24:40, ikä 8505pv, luettu 1726
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:23:33, ikä 5543pv, luettu 2579
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:27:44, ikä 5543pv, luettu 2532
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 13:57:04, ikä 5543pv, luettu 2543
 [Vt] Off t... Vee-Pee  - 23/4/2011 14:58:50, ikä 5543pv, luettu 2464
 [Vt] Off t... nicke  - 23/4/2011 15:32:53, ikä 5543pv, luettu 2793
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 18:42:01, ikä 5543pv, luettu 2374
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 19:40:38, ikä 5543pv, luettu 2354

  025971825