Tsori, kun kesti... Onneksi hyvä prässi päällä, niin lopulta tuli valmista.
Ohessa kuvat, josta selviää oikeat johdot.
Säätövastus elikäs kansankielellä potikka arvoltaan 0-1000 ohm
kytketään kuvien osoittamiin johtoihin. Pumpulta tulevat määränsäätimen asentoanturin johdot ovat kokopunainen, kokokeltainen, ja rinnakkaisissa nastoissa liittimessä.
Itsellä potikka koetaulussa, josta saa ajossa härnätä konetta mielensä mukaan. Tappisäädössä kaasupoljin on aavistuksen herkkä, joten ryömintävaihteilla saattaa olla ilkeitä pomppuja tehot täysille säädettynä.
Muuten minulla on ollut normaaliajossa potikka 'tapissa'. Ei tarvitse erikseen sammutuspiiriä, vaan voi olla kokoajan päällä. Moottori ei tunnu menevän millään vikatilaan. Jos ei käytä 19 ohm suojavastusta, niin liikaa potikkaa käännettäessä määränsäädin menee 'perustilaan, ja tehot tippuvat alle normiin. Ei kuitenkaan aiheuta vikatilaa, vaan tehot palautuvat heti potikkaa takaisin käännettäessä.
Jos tuonne 19-20 ohm suojavastuksen haluaa asentaa, niin se pitää laittaa sarjaan, eli toisen johdon väliin potikalle menevistä johdoista. Nämä sitten omalla vastuulla, allekirjoittanut ei vastaa mistään mitään ;))
..vaihdoin talvikumit, näyttää terziin mahtuvan juuri ja juuri 31x10,5, kunhan et vanteissa ei ole ihan nolla. mulla taitaa ola 25. On muuten hiekalla ihan kipeä pitoero talvipinta nokialaisiin, jos joku taistelee pehmeillä rampeilla. Yllätys, mutta tielläkin huomattavasti mukavammat. Kumit Bf Goodrichin ALL TERRAINIT..
T:R
        
   esikatselukuvat yllä, linkistä Liite aukeavat alkuperäiset
|