Keskustelut

Vetouistelu - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi aina kalastuskeskustelu ...
Kirjoittaja : abo Päivämäärä : 13/3/2003 22:27:45 Lukukerrat : 2133
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.vetouistelu.com/aarrearkku/

>>"Olet ansainnut hamekankaan juoruämmämäisen toiminnan johdosta."

- Tyhjii lupauksia, en ole edellistäkään hamekangastani vielä nähnyt.

>>"Olen aloittanut tämän ketjun asiallisella kysymyksellä ja SINÄ nimimerkki abo, olet ryhtynyt haukkumaan allekirjoittanutta"

- Ei, vaan vastasin esittämääsi kysymykseen. Sehän ei vaan sinulle lainkaan sopinut. Mielipiteeni vaan siitä, miksi keskustelu johtaa riitelyyn oli eri kuin sinun. Mielestäni pääsyitä on osallistuvat provokaattorit(joihin sinut lasken) ja keskusatelujen kohdentaminen vääriin voorumeihin. Eli pidän sinua syyllisenä keskustelujen riitelyyn päätymisessä ja keskustelujen ja keskustelualueiden pilaamisessa.

Mielestäni tekisit miehen työn kalastusharrastukseen liittyvän kalastusaiheisen nettikeskustelun parantamiselle kun lakkaisit häiriköimästä. Väkivaltaa tässä ei ole ollut apuna lainkaan.

Minä en lue kaikkia viestejä, en kaikista aiheista, en kaikilta lähettäjiltä. Minä en myöskään tule tämän threadin ulkopuolella puuttumaan mellestykseesi, en alennu siihen. Myöskään en ole siihen muilla voorumeilla puuttunut, jollei pari pyyntyä nyysseissä siitä että a olisit hiljaa b et vaihtelis from-kenttää laske puuttumiseksi. Enkä koe sinua millään tavoin minään uhkana millekkään asemalleni tai arvostukselleni. Oman kusipään maineen olet jo hankkinut, et siihen minun kuspäämainetta tarvitse, joten se uhkista.

Mitä taasen tulee nimimerkkiin ja sen julkistukseen, niin jos joku tunnistaa jonkun nimimerkkikäyttäjän ja sen paljastaa, siihen ei lähdesuojat liity mitenkään. Sensijaan jos toimittaja julkistaa nimimerkin tekstiä, ei häntä voida lähdesuojan takia vaatia paljastamaan henkilöä nimimerkin takana. Kustantaja taasen viimeaikaisten oikeuspäätösten perusteella voidaan jopa vaatia paljastamaan lähde. Opettelisit edes alkeet siit mistä vaahtoat.

Sellaisen henkilön kuin Pekka Elo käyttäjätunnuksesta peelo syntyi internetviestinnän historiassa(siis lienee about 10v back)nykyinen muotisana peelo, joka tulkitaan tarkoittavan henkilöä joka on liian tyhmä tajutakseen äärettömän tyhmyytensä. Mielestäni ko tulkinnalla sana peelo kuvaa Jussi:a hyvin.


/Marko Sarrola[aka abo, abboreman, sarla, mlhs]

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi aina... josko - 12/3/2003 14:35:28, ikä 8507pv, luettu 3620
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 20:42:28, ikä 8507pv, luettu 2441
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 21:36:04, ikä 8507pv, luettu 2123
 [Vt] Miksi... abo - 12/3/2003 21:51:01, ikä 8507pv, luettu 2070
 [Vt] Miksi... josko - 12/3/2003 23:13:41, ikä 8507pv, luettu 2045
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 1:14:57, ikä 8506pv, luettu 2163
 [Vt] Miksi... tkorkka  - 13/3/2003 6:37:56, ikä 8506pv, luettu 2094
 [Vt] Miksi... kiiski vastaranta - 13/3/2003 7:02:52, ikä 8506pv, luettu 1992
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:46:05, ikä 8506pv, luettu 1965
 [Vt] Miksi... Hanski - 13/3/2003 11:59:48, ikä 8506pv, luettu 1899
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:01:34, ikä 8506pv, luettu 1910
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 12:08:44, ikä 8506pv, luettu 1882
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 12:19:55, ikä 8506pv, luettu 1882
 [Vt] Miksi... Stidi - 13/3/2003 12:22:55, ikä 8506pv, luettu 1887
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 20:56:52, ikä 8506pv, luettu 1815
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:01:05, ikä 8506pv, luettu 1783
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:04:25, ikä 8506pv, luettu 1790
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:02:43, ikä 8506pv, luettu 1803
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 22:27:45, ikä 8506pv, luettu 2133
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 22:56:15, ikä 8506pv, luettu 1838
 [Vt] Miksi... abo - 13/3/2003 23:13:15, ikä 8506pv, luettu 1879
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:25:21, ikä 8506pv, luettu 1820
 [Vt] Miksi... karttuiivari  - 12/3/2003 22:03:24, ikä 8507pv, luettu 1994
 [Vt] Miksi... tetu - 13/3/2003 8:48:13, ikä 8506pv, luettu 2136
 [Vt] Miksi... kotkis - 13/3/2003 11:03:03, ikä 8506pv, luettu 1960
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 11:40:28, ikä 8506pv, luettu 1929
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 13/3/2003 22:52:48, ikä 8506pv, luettu 1815
 [Vt] Miksi... josko - 13/3/2003 23:04:36, ikä 8506pv, luettu 2053
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 16:51:02, ikä 8505pv, luettu 1765
 [Vt] Miksi... josko - 14/3/2003 16:55:23, ikä 8505pv, luettu 1931
 [Vt] Miksi... JukkaV  - 14/3/2003 17:08:46, ikä 8505pv, luettu 1846
 Off topic,... josko - 14/3/2003 20:12:12, ikä 8505pv, luettu 2239
 [Vt] Off t... JukkaV  - 14/3/2003 20:16:57, ikä 8505pv, luettu 1797
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:22:55, ikä 8505pv, luettu 1780
 [Vt] Off t... josko - 14/3/2003 20:23:12, ikä 8505pv, luettu 1966
 [Vt] Off t... Pilikki - 14/3/2003 20:24:40, ikä 8505pv, luettu 1726
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:23:33, ikä 5543pv, luettu 2578
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 12:27:44, ikä 5543pv, luettu 2531
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 13:57:04, ikä 5543pv, luettu 2543
 [Vt] Off t... Vee-Pee  - 23/4/2011 14:58:50, ikä 5543pv, luettu 2464
 [Vt] Off t... nicke  - 23/4/2011 15:32:53, ikä 5543pv, luettu 2793
 [Vt] Off t... V-P  - 23/4/2011 18:42:01, ikä 5543pv, luettu 2374
 [Vt] Off t... kv-setä  - 23/4/2011 19:40:38, ikä 5543pv, luettu 2354

  025971810