Viimeyönä hikoilin lakanat märiksi joko kuumeen tai tunnistamisen pelon vuoksi....Toivottomana suupalttinahan (luetaan sawolaisittain sovinisti) saatan joutua vielä jonain päivänä 'Rotewien Rouwien' pieksämäksi. Jonninjoutavan markkinahumun ohella sivuilta löytyy sylttytehtaan tunnistamista helpottava kasvokuva ja muuta lööperiä....Kyllä kasvoton pakinoija on kohtuu munaton miäs...;)
Meijän kylän tyttölöi ja poikii - tulevana talvena panostetaan saittiin:
www.hillsideanglers.com
Menee jo business-puolelle, mutta kuitenkin:
www.vuokattifishing.com = www.troplan.com
Kalastusretket tarinoina ja kuvina:
troplangallery.blogspot.com
Kolmen sivuston ylläpito onkimisen ohella on jokseenkin haasteellista ja tähän vielä www-tukitehtävät :) siksi pitikin siirtyä katiskapyyntiin, kun ei jouda itse kokoaikaa järvellä kökkimään ;)
Antti
Ylläolevasta linkistä löytyy. Etusivulta linkki veispuukiin, jonne alkaa lähiviikkoina tulla myös kalajorinaa. Harkinnassa vielä kirjoitanko myös omalla ajalla vaiko ainoastaan asiakkaiden kanssa tehdyistä reisuista.
Tero
Onhan minullakin parit sivut. Toisessa (tuipal.com) on myös kalastusta ja hieman veneilyäkin, sesonkiluontoisesti. Toinen taas on melko pelkkää merenkulkua.
Tänne tulee kirjoitettua heitto- ja vetoaiheista raporttia Airistolta ja saaristomereltä, ynnä muuta aihetta sivuavaa....
http://kaiappelberg.blogspot.com/ -Fishing.BlogSpot.com
Ennen vanhaan oli tämäkin homma helppoa, kun kaikki tyrkkäsi tarinansa tänne. Ei tarvinut serveriltä toiselle surffailla.
Tosin aika helpostihan se serviltä toiselle hyppääminenkin käy, kun kaikki nuo ym. linkit selaimen suosikkeihin lisää.
Tässä kun ihan ite oon ihan harrastemielessä ollu liikkeellä, niin oon jotenkin tullu tulokseen, että en jaksa alkaa omia sivuja ylläpitämään, vaikka sekin on kyllä mielessä käyny. Kuvia ja tarinoita olisi maailman tappiin asti. Mun blogit ja kuvat ja juorut löytyy siis edelleen Sillisalaatti osastolta.
Kaikki voi johtua myös omasta vanhan aikaisuudestani. Silloin kun netti tuli niin tämähän oli aluksi sellainen yleisönosasto, johon kaikki nimimerkin takaa jotain huutelivat. Olen ilmeisesti jämähtänyt 90-luvulle, kun sitä itse edelleen teen.
Luotan Webmasteriin ja hänen arvostelukykyynsä. Hän kyllä sitten ilmoittaa, koska HHHH:n on aika perustaa omat sivunsa ja lopettaa täällä paskan jauhaminen ja toisten neuvominen.
Mutta ystävät hyvät. On nää kuitenkin ehkä parhaat sivut. Meikäläinen jaksanu täällä jo yli kymmenen vuotta roikkua.
Just opin miten lisään kuvan tänne...
Ja kaikki kunnia heille, jotka jaksavat omia sivujaan ylläpitää. Ne on hienoja. Vierailen niillä kuukausittaina. Silloin tällöin.
Tulevan viikonlopun kalastan virtuaalimaailmassa.
Seikkailen uistelijoiden omilla sivuilla ja vetouistelu.comissa.
HHHH ta ei kiinnosta .... mutta minnuo kiinnostaa alan harrastajien omat sivustot,iha mielen kiinnosta.Jos löytyy lissee niin oisin iha niinku tattis kiitolline.
Lisätäänpä tänne meidän pieni blogi. Kirjottelua ollut tähän mennessä aika vähän mutta juttujen päivitys tahtia olisi tarkoitus lisätä.
http://attrolling.wordpress.com/
- Antti