Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Mistä veneeseen ajopulpetti?

Takaisin keskustelualueille
1.   Mistä veneeseen ajopulpetti?    tok - 20/1/2011 18:00:02
Pitäisi rakentaa Yamarin 5400 uistelu-/heittokäyttöön ja saada tilaa peräosaan. Tarvitsisin pienemmän ajopulpetin. Katselemassani veneessä on tuo leveä pulpettimalli, jota ei voi siirtää eteenpäin riittävästi. Onko tietoa mistä löytyisi käytettyjä? Linkit, veneromuttamot, jollain myynnissä? Kiitokset tiedoista ennakkoon! Yst. Timo K.
2.   [Vt] Mistä veneeseen ajopulpetti?    tuka - 20/1/2011 21:19:01
Nettiveneestä löytyy sillointällöin jotakin. Esim tämä. http://www.nettivene.com/veneen-varusteet-ja-varaosat/muu-merkki/399556 Paattiisi kävisi varmaan hyvin saman tehtaan 470BF keskipulpetti? Se on aika kapea..
3.   [Vt] Mistä veneeseen ajopulpetti?    petri s - 20/1/2011 22:56:30
Lohjalta löytyy ainakin Vene Androm Oy / Andrei Nosko +358 40 840 8693. Kyseinen firma tekee tilauksesta vaikka mitä ja heidän tuotevalikoimastaan löytyy mm. Yamarinin ohjauspulpetti.
4.   [Vt] Mistä veneeseen ajopulpetti?    Roseta - 21/1/2011 6:33:33
Kysypä Kala-Tommilta Preiviikistä Porin läheltä. Hän valmistaa Medal-merkkisiä veneitä ja tekee muitakin lasikuitutöitä. Medal 525:n pulpetti vois sopia ku nenä päähän Yamariiniin.
5.   [Vt] Mistä veneeseen ajopulpetti?    JulliV - 22/1/2011 9:07:11
Kysy tuolta, tekevät niitä pulpetteja joita on Rönnqvistissä, on keski ja sivu mallia. Sain ainakin itse ostettua sieltä ja oli aika edullinen. http://www.finnstreamer.eu/index.html
6.   [Vt] Mistä veneeseen ajopulpetti?    team hylje - 21/1/2011 10:08:08
Itse olen Tommilta hankkinut ko. pulpetin silloin, kun tuota venettä Tommi aloitti valmistamaan. Pulpetti tulo Yamarin 490 bf:ään. Samalla siirrettin pulpettia hieman eteenpäin ja kuskille oma penkki. Laitan illalla kuvia, kun olen päässyt arkistojen viereen. Meillä ainakin toimi. Tuo hankinta Tommilta oli selvästi edullisin paikka ja hinta laatu oikea.
7.   [Vt] Mistä veneeseen ajopulpetti?    team hylje - 21/1/2011 20:27:53
Nyt käyty läpi arkistoja, mutta vain muutama kuva enää löytyi. Kevään kuvassa vene tullut tallista kotiin pihalle, mutta kuskin penkki puuttuu. Tuossa Toisessa näkyy hyvin kuinka uusi pulpetti suojaa kuskin ajoviimalta ja tyrskyiltä. Takana on silti riittävästi tilaa myös toisen kanerin touhuta, mutta yksinkin pärjää hyvin (laskemaan ja tarvittaessa västyyämään saaliin sekä hoitamaan navigoinnin).
8.   [Vt] Mistä veneeseen ajopulpetti?    team hylje - 21/1/2011 20:34:25
Nyt käyty läpi arkistoja, mutta vain muutama kuva enää löytyi. Kevään kuvassa vene tullut tallista kotiin pihalle, mutta kuskin penkki puuttuu. Tuossa Toisessa näkyy hyvin kuinka uusi pulpetti suojaa kuskin ajoviimalta ja tyrskyiltä. Takana on silti riittävästi tilaa myös toisen kanerin touhuta, mutta yksinkin pärjää hyvin (laskemaan ja tarvittaessa västyyämään saaliin sekä hoitamaan navigoinnin).
9.   [Vt] Mistä veneeseen ajopulpetti?    team hylje - 21/1/2011 21:01:07
Jos nyt onistuis kuvat......